Fonty

ezopaci ezopaci
Středa Březen 17 11:54:12 CET 2004

> Tezko...
>
> Ale vazne. Pro tuto Tiskarnu existuje ovladaci program pro DOS. V nem lze
> nastavit
> cestinu (kodovou stranku). Tusim, ze umi jen Latin2. Pak uz muzete
tisknout
> cesky. Pokud potrebuje te tisknout Kameniky, existuji programy, ktere
> chytaji
> data, ktera jdou na port a prevadeji ceske znaky a takove, jake vyzaduje
> tiskarna.
> Nejsem si jisty zda tiskem z Windows toto nastaveni nezrusite - pak by se
> [...]

POZOR ! Je tam problem. Pokud ten rezident, co bude prehazovat tu cestinu,
sedi
na INT17h-tisk na LPT, tak to pod Windowsama nebude chodit, pokud nevypnete
v nastaveni prislusne tiskarny "Zachytavani tisku systemu DOS do fronty" !!!
Ty mrchy ty data pak odchyti jeste driv, nez se dostanou na to preruseni a
zmineny programek pak nema sanci nic prekodovat.
Pokud je ta tiskarna namapovana jako sitova, tak tohle vubec nejde pouzit
a musi se ten tisk prekodovat jinym zpusobem (treba vytisknout do souboru)
a teprve potom odeslat.

> Jeste jsem zapomel, ten ovladaci program je soucasti standardnich
> instalacnich
> disket.

pro DOS se to jmenuje INSTLJ.EXE, muzu poslat pokud chcete.

Tomas Chvatal
firma EZOP
02/57320853
02/534020