MP3 po X-te ?

k.kral@post.cz k.kral
Středa Březen 17 11:54:11 CET 2004

>ad 2 -prevod neni problem, jen se mi zda trochu zcestna >uvaha pripojit MP3 k
>HiFi zarizeni optikou.
>Ze samotneho principu MP3, preci vypliva jista degradace >signalu, nac to
>potom tahat tou optikou ????

V principu souhlasim, ale proc k degradaci dane principem mp3 (pri datovem toku 256 celkem snesitelnou) pridavat dalsi z levneho DA prevodniku zvlaste pokud musim tento stejne koupit. Dalsi vyhodou optiky je galvanicke oddeleni, mam zesilovac za cca 90.000,-.

Pokud lze prevod zajisti jednoduse nevidim duvod proc ne. U MD s kompresi podoubou mp3 se take nikdo nedivi kdyz jsou osazovany prevodniky s Hi End tridy.
Otazka zni jak jednoduche je prevest PCM ma optiku ?

Dekuji

 Sledujte zpravodajstvi, TV-program, pocasi, kursy, ...:
 *** http://PRESS.CZ