Prenosové rychlosti disku...

milan.klesa@ct.cz milan.klesa
Středa Březen 17 11:54:10 CET 2004

Ahoj lidi...
mam takovou malou otazecku, hral jsem si pres vikend s programkem
CDSpeed99. A ze sveho 36x CDcka jsem (kdyz jsem byl moc hodnej)
vytlacil pouze v prumeru 15 - 16x. S nejvetsi pravdepodobnosti
(alespon to mam na co svest) to dela to, ze mam na stejne ksande
s CDckem povesen jeste jeden starsi 1,2G disk.
A ted na co se chci vlastne zeptat. Muze mi nekdo osvetlit jk to vlastne
je s rychlostmi na smernich IDE atd. Jakou maximalni rychost
muzu vytlacit z ATA33 ATA66 a dalsich sbernic. (napr SCSI)?
Moc se v tomhle nevyznam, ale docela by me to zajimalo... pripadne
nejake odkazy na WEB, kde by se o tom dalo pocist...
Jen tak pro uplnost, v jakem pocitaci to provozuji, takze mam
Celeron 300A, RAM 64M, Sbernice 66Mhz, pripojene disky:
kanal 0  -> Seaget 6,4G
kanal 1 -> CD Lite On 362 jako master a disk (tusim tez ST) 1,2G jako
Slave
takhle to ma proto, ze mi jinak nevysli ksandy, ale chystam se to
prekopat...
a ten 1,2G disk zase vytahnout (asi ho udelam do supliku a budu ho do
kompu davat jen nekdy)

ByE milan (milan.klesa@ct.cz)