Klavesnice

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 11:54:09 CET 2004

Zdar vsem,
chci se zeptat, jestli nekdo nevite kde se da sehnat nejaka mensi numericka klavesnice 3x4(0-9 +nejaka dve tlacitka, velikost asi jako v bezne kalkulacce) v multiplexnim rezimu. Potrebuju to do zamku na kod, pouzival jsem membranove klavesnice z GM za 95 penez, celkem chodili, ale casem se vymackali. Ted mi ale v GM rekli, ze je uz nedodavaji a ze uz nebudou :-(. Maji tam sice super klavesnice z telefonnich automatu, ale za moc penez.
Predem diky za odpoved ...
S pozdravem		with best regards
                EZA-TV Vrchlabi
   Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
   Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
   543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
   Czech Republic            http://www.krkonose.cz/eza-tv