jisteni trafa v zasilovaci PIONEER

Martin Persich persich
Středa Březen 17 11:54:09 CET 2004

> Uff uff - trafo se chova jako normalni indukcnost a kazdopadne po
> prilozeni nuloveho napeti bude proud nulovy po prilozeni jineho bude
> linearne vzrustat. Problem je hlavne v zatizeni vystupu kde byvaji

Bohuzel to neni az tak jednoduche. Kazde trochu vetsi trafo ma zapinaci
proud
(samozrejme vystup naprazdno) mnohonasobne vetsi nez je jeho jmenovity
proud.
Opravdu, zapnout trafo od par set vatu nahoru bez dalsiho predrazeneho
odporu
(aniz by vyhodilo jistic) se prakticky stezi podari.

Martin. e-mail: persich@transcon.cz