Klavesnice

ezopaci ezopaci
Středa Březen 17 11:54:08 CET 2004

V PS elektronik prodavaji matici 4x4 (0-9,*,#,ABCD) za tusim 160 kacek.
Ma to normalni tlacitka a pod nima vodivou gumu.
Pouzivam k uplne spokojenosti. GM je ma myslim v katalogu taky, ale otazka
jestli na sklade. A stoji tam jeste o neco vice.

Tomas Chvatal
firma EZOP
02/57320853
02/534020
02/531480
ezopaci@mbox.vol.cz

----- Původní zpráva -----
Od: Libor Kavan <lkavan@krkonose.cz>
Komu: Multiple recipients of list <hw-news@list.gin.cz>
Odesláno: 28. února 2000 13:16
Předmět: Klavesnice

> Zdar vsem,
> chci se zeptat, jestli nekdo nevite kde se da sehnat nejaka mensi
numericka klavesnice 3x4(0-9 +nejaka dve tlacitka, velikost asi jako v bezne
kalkulacce) v multiplexnim rezimu. Potrebuju to do zamku na kod, pouzival
jsem membranove klavesnice z GM za 95 penez, celkem chodili, ale casem se
vymackali. Ted mi ale v GM rekli, ze je uz nedodavaji a ze uz nebudou :-(.
Maji tam sice super klavesnice z telefonnich automatu, ale za moc penez.