MB Shuttle

Miloš Kabelka elima
Středa Březen 17 11:54:08 CET 2004

Bohuzel se musim pripojit k nize uvedenemu. MB s cipy
VIA si uz nekoupim. Jeste s nicim jsem nemel tolik zahadnych
problemu jako s deskou KA-6100 od 1st MAINBOARD, ktera je jimi
osazena. Adresa na VIA je www.via.com.tw a na drivery k moji
desce www.viatech.com/drivers/index.htm .
Treba to nebylo zrovna tou deskou a temi cipy , ale proc bych
to mel zkouset zase ja.

Milos

**** Sent through netMailshar - http://www.pppindia.com ****
 Fast, easy-to-use mailserver