jisteni trafa v zasilovaci PIONEER

Petr Mautschka petrma
Středa Březen 17 11:54:07 CET 2004

Ja bych s tim oteviranim nepospichal, nebot
1. je-li trafo na 200 VA (byt zatizeno kapacitnim filtrem) v poradku,
   nemel by byt zadny problem pripojit je k siti pres vhodne dimenzovanou
   pojistku primo; prerusuje-li se pojistka s jinym trafem o stejnem
   vykonu, je ta pojistka dimenzovana spatne
2. to rele muze napr. pripojovat se zpozdenim zatez, aby se zamezilo
   lupnuti v reproduktorech po zapnuti - nebo jsou jeho kontakty opravdu
   nekde v silove casti?
Zdravi

	Petr Mautschka