MP3 po X-te ?

Jakub Ladman ladmanj
Středa Březen 17 11:54:07 CET 2004

> Hello HW,

> jedneho casu som chcel porovnat jednotlive mp3 kompressory,
> tak som vyrobil niekolko standardnych pirebehov (biely sum, hrany, pila
...)
> urobil FFT, zakodoval do MP3 a opat urobil FFT  a po porovnani
> som ostal v nemom uzase co vsetko sa stratilo ...
> ... skutocne je obrovsky rozdiel medzi jednotlivymi kodermi a nastaveniami
> ... ale neviem posudit, ako sa takto vykuchany signal prejavi
> subjektibne pri pocuvani na bedne ...
> ... dokonca som planoval to dat aj na www, ale nezvitazil

Skoda - vzdyt tu nejvetsi praci jste uz absolvoval
Pokud mate zajem, poslete mi co mate a ja bych to dal dohromady (z hlediska
vzhledu a funkce stranky)
Je to tak dobry napad, ze bych si to nejradsi zmeril sam. Bohuzel mam jen
jeden koder mp3 (ale to by nemusel byt zas takovy problem) a program ve
kterem si mohu prohlednout FFT neumi graf exportovat - sceenshot nevypada
dobre.