Chyba v p ijmu DCF-77 v poslednich dn

Ota Kehar OKEHAR
Středa Březen 17 11:54:07 CET 2004

> Mam budik pro DCF, je na nem nejaka znacka "Eurochron", nebo tak neco;
> mam ho na stole a na buzeni ho stejne moc nepouzivam a tak jsem si rikal,
> jestli by se z nej nedal nejak vytahnout signal, kterym bych si
> synchronizoval sve PC. Zjistil jsem, ze na plosnaku v budiku jsou dva
> zalite cipy, takze si myslim, ze je nadeje, ze jeden je prijimac a druhy
> to dekoduje a ridi display.
>
> Mate s tim nekdo nejake zkusenosti ?

Ja jsem se o to pokousel pred tydnem a povedlo se. Zatim blikam pouze
LED diodou, ale uz se chystam ten signal vyuzit dale. Stalo se mi ale,
ze pokud sem pripojil nejaky tranzistor primo na signal z toho
budiku, tak to nechodilo (me vysvetleni: tranzistor odebiral z toho
signalu moc velky proud). Tak jsem pouzil HCT hradlo, ktere slouzi
zaroven jako prevodnik ze 3V logiky na 5V.

   Ota  Kehar - student FEL           E-Mail: okehar@students.zcu.cz
              - astronom amater                OtasK@email.cz
Faculty of Electrical Engineering   HomePage: (Astronomicky koutek)
  University of West Bohemia              http://home.zcu.cz/~okehar/