HiFi

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:54:06 CET 2004

Kdesi jsem se dozvedel, ze HiFi "je kdyz dalsi zlepseni parametru se jiz
neprojevi ve zlepseni poslechu". Takze zase subjektivni meritko. Ostatne
neni to zase tak nelogicke, vzdyt poslouchame usima a ne spektralnim
analyzatorem, akorat se na to hur dela norma.

>Vzdy jsem si myslel (jsem naivni a mam mozna v terminech zmatek), ze HiFi
>znamena ve volnem prekladu "vysoka vernost".

Verili byste, ze kdyz jsem tento termin slysel v nejakych deseti letech
poprve, tak jsem si predstavoval, ze HiFi(=vysoce verny) zesilovac se
proste drzi sveho pana, jemu hraje nejlepe, pripadne pri jeho prichodu
zavrti sitovou snurou a tak? ;-)

J. Hanzal

Electronical devices for chemical laboratory, custom electronics design
Snail Instruments                      Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                           phone/fax: +420-311-24433
266 01 Beroun                          e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                         URL: http://www.vitrum.cz/snail/