Help: LC15+ECP+W95 (compaq)

Slavkovsky Vladimir avelektro
Středa Březen 17 11:54:06 CET 2004

Zdravim.
Pred casom som prosil o radu a dnes som tu zasa. Na tom istom zakliatom PC
Compaq Deskpro 4000 bezi zdanlivo vsetko OK. Problem je vsak s tlacou na
Star LC15 z Windows. Z MSWordu 97 sa to chova takto: Po zadani prikazu na
tlac sa tlaciaren rozbehne spravne vytlaci par riadkov 1 az 3. Potom sa tlac
na chvilu prerusi znova sa vytlaci par riadkov 1az 3 potom zasa pauza a
spravidla po tejto pauze sa zacne galimatias. Tlaciaren par krat zapipa,
hlavou to zacne mykat, prejde na tlac ASCII a je koniec, lebo tie zvuky
ktore vychadzaju z tlaciarne ma prinutia ju okamzite vypnut. Niekedy tresne
do bocneho dorazu inokedy zbesilo trha hlavou z prava dolava a spat.
Najhorsie na tom je ze uz aj ja mam chut to iste urobit so svojou hlavou...
Inac z DOSu  z T602 tlaci v pohode.
Z W95 NOTEPADu sa podari niekedy vytlacit aj pol strany, ale stale s
prestavkami asi po tych 3 riadkoch.( zeby tie 3 riadky bola kapacita buffra?
mozno ano.) Skusil som vymenit kabel za obojsmerny od ineho noveho PC, ale
tlaciaren vtedy nevytlacila ani znak. V  setupe nieje mozne zmenit mod ECP.
Skusil som inu tlaciaren, EPSON LX 300, ale bolo to podobne, akurat tie
zvuky z nej boli miernejsie. Tiez sa vsak kusala po par riadkoch. Vyzera to
na komunikacne problemy. Ale co s tym? Skusal som aj rozne ine EPSON drivre
z W95 ale stale rovnako. Zeby port? Ale z dosu tlaci dobre!

Ironiou je, ze osobu vlastniacu toto PC som predtym presviedcal, ze uz davno
su prec casy kde program T602 bolo to, co ma stavu. A ze je treba prejst na
nieco pohodlnejsie s sirsimi moznostami. Doporucil som Pentium a Word. A
dotycna osoba sa teraz diva a nechape co som to hovoril o sirsich
moznostiach a ze ci som myslel nato, ze ta T602 naozaj nedokazala z tej LC
15 vyludit take hrozne zvuky :o(

Tymto VAS vazena obec prosim o radu ako von z kase? Nemali ste niekto taketo
problemy? To PC je na dost chulostivom mieste a je problematicke ho odtial
vziat prec na nejake pokusy s inymi tlaciarnam...resp tuto tlaciaren
preniest k inemu PC...Pomohla by dobra rada ... :o)

VladoSl