Jak rusit televizi

Jindrich Vidensky vidensky
Středa Březen 17 11:48:57 CET 2004

From: "Vladimír Anděl" <vaelektronik@mirnet.cz>
> Taky by slo navazat s ni druzbu a po vecerech ji zamestnavat jinou cinnosti,
> nez je televize.
>                                                                      Andel

:-) sorry za offtopic, ale jeden pohlad z druhej strany. Maja suseda mi stale
trieskala na stenu a pisala mi listy, ze si v noci hlasno pustam telku. Uz som
to mal stisene tak, ze som nic nepocul a stale. A raz ma nasrala uplne,
vsetky pristroje vydavajuce hluk boli vypnute a ja som si lahol spat.
Vtedy zacala trieskat :-) Asi som hlasno dychal.
Tridsatrocna, slobodna, skareda jak cert. Co s babou narobi nedostatok sexu.

S pozdravom
Jindrich Vidensky
vidensky@klimakonzult.sk