Jak rusit televizi

Peter Bosnak peter
Středa Březen 17 11:48:56 CET 2004

 Ahoj.

 Pracoval som kedysi v TV opravovni.Nahodou som zistil,ze Griddipmeter
Tesla BM-270? (neviem presne typ) dokaze pekne zarusit televizory v celej
opravovni.Pri spravnom naladeni uplne zmizol obraz a zvuk.
 Je to typ velmi rozsireny medzi amatermi,takze by sa snad dal vypozicat.
Jediny problem je ,ci bude fungovat i v IV. a V. pasme.Tie vtedy neboli. Je
mozne ,ze harmonicke tam zasiahnu.
 Prakticky by sa to dalo realizovat tak,ze by si umiestnil tento pristroj
blizko steny,ked je susedkin televizor v "prevadzke" a preladoval ho,kym
nezmizne zvuk.Stacilo by potom par minut pohybovat ladenim okolo
prislusneho kanalu a to by ju urcite donutilo dat televizor do opravy.
 Podobne by sa dal vyu?it snad i kazdy vf generator s dlhsim dratom na
vystupe ako antenou.

                                                                     Peter