kalkulacka CFX-9850 a PC

ondra@nem.pce.cz ondra
Středa Březen 17 11:48:56 CET 2004

> Ja si pamatuji, ze to je problematicke u Casio kalkulacek propojeni na PC.
> Vim, ze puvodne bylo cilem propojeni jenom kalkulack-kalkulacka a rozsireni
> na PC selhavalo.
existuje original interface, ale nevim kolik stoji a jeste jsem ho
nevidel...
na netu je hromada ruznych zapojeni ale me ani jedno nechodi,
pokazde mi kalkulacka vyhodi transmit error...
zapojeni je stejne jako pro diar. kominkace s diarem neni problem
ta mi chodi.. ale s kalkulackou nic..
zkousel jsem propojeni dvou kalkulacek original kabelem a to
chodi..

mam original software od casio
> ZKus se poohlednout na webu po nejakych fanouskovskych sitech
to uz jsem zkousel...
> specializovanych na hardware. Pokud bys mel Texas Instruments tak bych ti
> mohl poslouzit.

Ondra
> Lada
>
> ---
> Odchozí zpráva neobsahuje viry.
> Verze: 6.0.214 / Virová báze: 101 - datum vydání: 16.11.2000

Nemocnice Pardubice
Oddeleni systemove vypocetni techniky
Ondrej Kolonicny
ondra@nem.pce.cz