kalkulacka CFX-9850 a PC

Ondrej Puzman PUZMANO
Středa Březen 17 11:48:56 CET 2004

  Zdravim,
mam kalkulacku FX-9700GE a kdyz jsem bastlil interface tak byl
nejvetsi problem s konektorem. Bezne prodavane konektory jsou totiz
moc siroke a nejdou do kalkulacky zcela zastrcit. Dlouho jsem
badal nad tim proc mi to nechodi a nakonec byl problem jen v tom, ze
tam ten konektor poradne nesedel. Zapojeni existuje opravdu hodne, ale
vzdycky se jedna jen o prevodnik z +-12V na TTL. V mem zapojeni je
jeden operak jinak se bezne pouziva MAX232. Zapojeni je stejne pro
diare i pro kalkulacky (vyzkouseno).
          Ondrej Puzman