No subject

Václav Všeuměl Hocek wencan
Středa Březen 17 11:48:54 CET 2004

Toto je zpráva ve formátu MIME obsahující více částí.
------=_NextPart_000_0005_01C05D6B.F89B8740

V=E1clav V=B9eum=ECl Hocek,
prosimte mam volant a jde zapojit jen v WIN98. V 95kach to nefunguje. =
Prave v tech 98 je ovladac kterej ja potrebuju dostat do 95ek jmenuje se =
P=E1kov=FD ovlada=E8 typu gameport. prave to g nazacatku slova gameport =
musi byt male pokud je tam velke nejde to. kdyz sem zkopiroval z 98 =
soucasti toho ovladace tak pri jeho instalaci se mi napise instalace =
prerusena system nemohl zkopirovat vsechny casti ovladace.    dik predem =
je to trochu zamotany ale je to tak porad prosim co nejdrive dik.

------=_NextPart_000_0005_01C05D6B.F89B8740

<HTML><HEAD>
<META content=3D"text/html; charset=3Diso-8859-2" =
http-equiv=3DContent-Type>
<STYLE></STYLE>
</HEAD>
<BODY bgColor=3D#ffffff>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV><FONT face=3D"Arial CE" size=3D2>V=E1clav V=B9eum=ECl =
Hocek,</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=3D"Arial CE" size=3D2>prosimte mam volant a jde zapojit =
jen v WIN98.=20
V 95kach to nefunguje. Prave v tech 98 je ovladac kterej ja potrebuju =
dostat do=20
95ek jmenuje se P=E1kov=FD ovlada=E8 typu gameport. prave to g nazacatku =
slova=20
gameport musi byt male pokud je tam velke nejde to. kdyz sem =
zkopiroval&nbsp;z=20
98 soucasti toho ovladace tak pri jeho instalaci se mi napise instalace=20
prerusena system nemohl zkopirovat vsechny casti =
ovladace.&nbsp;&nbsp;&nbsp; dik=20
predem je to trochu zamotany ale je to tak porad prosim co nejdrive=20
dik.</FONT></DIV></BODY></HTML>

------=_NextPart_000_0005_01C05D6B.F89B8740--