Shanim. dig.teplomer (Brno, nebo i dobirkou)

Petr Pivoňka PivonkaP
Středa Březen 17 11:48:54 CET 2004

Zkus Quele, maj tam teplomer s hodinama, dvojitym budikem, cas rizenej radiem a vnejsi sonda v radiomodulu na 433MHz. Daji se k tomu pripojit az 3 vnejsi teplomerne moduly. Pamatuje si i max. a min. hodnoty s casem a datumem. Za 995Kc je to docela dost muziky.
P. Pivonka

>>> spousta@pvt.net 4. prosinec 2000 8:07:08 >>>
Ten predchozi mail asi do konf. nedorazil, takze jeste jednou.

Puvodne jsem si ho vybral v katalogu GM. V roce 1999 podle jejich
katalogu stal 480,-Kc (model F-DIG.TEP II, velkej na zed, hodiny +
teplota prepinana in/out). Bohuzel v novejsim katalogu je soucasna cena
a to 560,- a ke vsemu ho v Brne nemaji snad pry tak za 10 dnu ...
No znate to, cena sla nahoru, protoze strasne podrazila ropa :-)) No
nic.
Nevite nekdo o nejake firme v Brne (prip. i mimo Brno, ale pak jedine
dobirkou), ktera by mela neco podobneho ve svem sortimentu?
Hlavne mi nedoporucujte Conrada, ten mimochodem po slouceni s FK
Technics take pekne podrazil :-((

Diky za kazdy tip.

PAT