Jak rusit televizi

Ales Prochaska prochaska
Středa Březen 17 11:48:53 CET 2004

To mate pravdu, hospodsky to strasne stve. Naposledy jsem videl
jednoho rozzurenyho uplne k nepricetnosti, objednaval jsem tam salonek
pro 25 lidi, diktoval mu menu, on si zapisoval a zrovna kdyz jsem mu
rikal kolik lososu a sampanskyho tak jsem vytahl mobil a nula burtiku.
Zeptal jsem se, je-li to normalni, on potesene rikal, ze ano, ze v
salonku nikdy signal nebyl, tak jsem to zase vsechno zrusil a sel
jinam. Toho to chudaka tak vzalo, ze na mne zacal kricet.

Ales Prochaska