Problem s videorecorderem Philips VR910

Martin.Landa@pvt.cz Martin.Landa
Středa Březen 17 11:48:53 CET 2004

> Asi mu spadly wokna. Ale ted vazne. Nedavno jsem resil
> obdobne problemy s timto typem VCR. Ma zrejme docela slusne
> mouchy ve firmwaru, uplne bezne se vyhryzne a pak pomuze jen
> vytazeni ze site. Pripada mi, ze u Philipsu angazovali na
> vyvoj firmwaru nekoho od mrkvosoftu. Krom popsaneho chovani
> taky chvilema spatne autodetekuje ceskou zvukovou normu, ale
> da se to nastesti manualne prepsat.
> Reseni:  Ja bych ho vratil a chtel zpet penize.
> Petr Pivonka

Ani bych se nedivil kdybych to zapnul, ze by se nekde vrohu objevil napis
Microsoft TM ;)))

Kontaktoval jsem jednoho servisniho technika primo z Philipse a docela ho
muj problem zaujal, povidal cosi o tom, ze je to novy model a ze se mohou
vyskytovat ruzne chyby ve firmware (coz by meli mit otestovany) a puvodne
chtel abych mu VCR osobne odvezl, ale predstava, ze bych si vzal dovolenou
jel kamsi do Prahy s krabici s VCR vpodpazdi a na me naklady (kdyz je to v
zaruce a mam to 14 dni ) me trochu od tohoto cinu odradila. Radeji to odnesu
unas prez namesti do elektry a at to do te Prahy poslou sami. Jedine co jsem
udelal bylo to, ze jsem tomu servisnimu technikovi zaslal presne postu co a
kde jsem udelal aby doslo k teto zavade. Jen doufam, ze ten jejich firmware
brzo upgradujou a nahraji mi tam novou verzi.

Martin