schema TV color 438, lokalizace poruchy

Nesvacil Jiri nesvacil.jiri
Středa Březen 17 11:48:53 CET 2004

Dobre den, na TV prijimaci asi po 30 minutach zcerna obrazovka, po vytazeni
jasu je obrazovka sediva a bile naznaceny obrysy lidi (zvuk neustale jde).
Ze zacatku se tato porucha projevovala 2x denne, pote co jsem se pokusil
najit studenak - prepajet kde co, tak to dela 1x denne.

Muzete nekdo amateru pomoci s lokalizaci ?
Podle meho se jedna o to, ze video signal se pred rozdelenim na slozky RGB
nekde ztratil a ty obrysy to je ruseni. Je moje teze dobra ?

Muzete nekdo poskytnout schema ?

Kdyz jsem se ptal znameho, tak doporucil zmerit napeti na patici obrazovky
pri chodu a pri chybe, abych vedel, kde je chyba. Pry muze byt chyba nekde v
napeti na obrazovku. Ja si ovsem rikam, ze kdyz by neslo:
cca 30KV na obrazovku, tak se nic nezobrazi (navic je to pro me nemeritelne)
kdyz by neslo vychylovat tj. civky, tak bude na obrazovce jen bod,
napeti na RGB sice mohu zmerit, ale jestlize by zde zadne nebylo, tak by
nemohla byt ani seda obrazovka,
pote jsou na patici privedeny dalsi tri vyvody, dokazete nekdo sdelit jaky
maji vliv a jake zde muze byt napeti  ?
Dale by me zasjimalo jake muze byt napeti na vychylovacich civkach ?
Napeti na RGB by melo byt na patici asi do 800 V u techto televizi tak cca
do 200 V. Je to tak dobre ?

dekuji JN

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Verze: 6.0.215 / Virová báze: 101 - datum vydání: 16.11.2000