Re(2): Mluvici Atmel

"Peresini Vladimir"@regina.gin.cz Peresini Vladimir
Středa Březen 17 11:48:52 CET 2004

  Noo. Kecal sice keca, ale skor sa to podoba na chrochtanie.
  Pravda, vyskusal som rozne parametre vysky a rychlosti a musim uznat, ze autor
  navrhol najprijatelnejsie.
  Aby mi to cez RS232 citalo nejake spravy sa to pouzit naozaj neda.
  Ovsem do jednoucelovych aplikacii, kde obsluha aspon orientacne
  vie, co ocakava, je to plne dostatocne. Napriklad hlasenia
  o prekroceni velicin, pripravenost, resp. ukoncenie nejakeho
  cyklu ci podobne. (napadlo ma napr. obist pouzitie displeja
  v koderi vysielaca pre RC modely a pod.).

  Upravy zdrojaku som zatial nerobil, pouzil som s drobnymi zmenami
  povodny zdrojak.
  Ono najzaujimavejsi je fakt, ze na to, aby to chrochtalo, naozaj
  staci 1 chip, par R a C, Q a tel. vlozka. (skusal som vsak i
  vystup cez NF zosilnovac a korekciami sa snazil upravit
  charakteristiku). Ovsem pri kratkych slovach ako "kedy" a pod.
  nezaujaty pozorovatel nemal sancu...

                                   V. Peresini

Jiri Brettl  (3. 12. 2000  22:01):
http://www.krkonose.cz/eza-tv/kecal.asm