Off toppic - Re: Jak rusit televizi

Petr Pivoňka PivonkaP
Středa Březen 17 11:48:51 CET 2004

Ja se pridam k amoralnim dotazum, neumite nekdo vyrobit antiradar ? Ja ted jeden postavil podle navodu na Inetu, ale nevim jak ho jednoduse overit, je fakt, ze na mobila reaguje, ale otazka je, jestli bude a jak, reagovat na 34GHz nebo na kolika to oni vlastne vysilaj.
S pozdravem.

Ing. Petr Pivoňka
samostatný vývojový pracovník
Výzkumně vývojové centrum DS458
CHEMOPETROL, a.s.
436 70 Litvínov - Záluží 1
035-616-4715, 0602-827746
pivonkap@chemopetrol.cz

> P.S.
> Nechci moralizovat, ale vsimli jste si, ze nejbohatsi diskuse (na HW-News)
> jsou okolo problemu "Jak rusit sousedovi televizi, Jak rusit ostatnim
mobil
> a Jak zpomalit ci zastavit elektromer" ?

Ja teda na moralku kaslu, kdyby tady byli sami moralisti tak se otom (Jak
rusit sousedovi televizi, Jak rusit ostatnim mobil a Jak zpomalit ci
zastavit elektromer) nikdo ani nebavi, toby byla mozna celkem
nuda??????????????????????????? Z toho usuzuju ze tak jak to vetsine nevadi,
myslim ze v teto konfernci jde o HW a nejky puritanstvi nebo cenzura sem
nepatri.

Lubos