Jeste k vypinani disku

Pavel Krejci pkrejci
Středa Březen 17 11:48:51 CET 2004

>Nie nahodou CS (Cable select) - to je vedla MAster a SLave jumperov?
>Neviem co to je, ale mam take nejasne tusenie, ze niekde pouzivaju kable s
>prekrutenim, ako je to u FDD a potom sa master a slave rozlisuje podla toho,
>na ktorom useku kabla je disk pripojeny...

Pokud jde opravdu o CS jumper, tak je to Cable Select. Ale nikdy jsem nevidel
prekrouceny kabel. Ja to pouzivam tak, ze kdyz du nekam se suplikem,
nastavim HDD na CS. Pokud v onom poci je uz jeden Master, tak se mi ten
muj nastavi sam jako Slave, pokud tam nic neni (bezdiskova stanice) nic se nedeje a muj se
nastavi jako master. Usetrim jedno rebootovani abych zjistil konfiguraci.

Pavel Krejci