UPS zapojeni konektrou

kice@11.sk kice
Středa Březen 17 11:48:50 CET 2004

Zdalo sa mi, ze 6 Dec 00, o 17:10 hodine, Marek Kutnár pisal:

> To ako je zapojeny konektor, to neviem. Ale viem ze v jednom z
> nich je zaliata nejaka elektronika a takyto kabel sa vyrobit
> neda. Len kupit.

Pred par rokmi som taky kabel vyrobil okopirovanim originalu
(zapojenie vsak nemam). Medzi niektorimi pinmi nameras nejaky
odpor. Tiez som uvazoval, ze je tam nejaka elektronika - bola:
odpor(y)
aspon tak som to spachal a chodilo to.
Kice

Kice