Jak rusit televizi

Michal Krestan krestan
Středa Březen 17 11:48:50 CET 2004

> Mna osobne mimoriadne rozculuje vyzvananie. Za cely den mam zvonenia
> telefonu plne zuby, vecer starej kazdu chvilu pipaju SMSky, takze ma vobec nebavi
> sediet v restike, kde pri vedlajsom stole sedi niekto, komu furt zvoni mobil,
> alebo si z nudy nastavuje melodie. Okrem toho telefonujuci clovek sa zvykne
> pozabudnut a o chvilu vykrikuje na cely podnik. Inac mate pravdu, nie je to
> o technike, ale o ludoch. Sorry za offtopic, nevydrzal som, neznasam mobily.
> Nie je to zavist, mobil mam.

Tak k tomu se taky musim pridat. Me je jedno, jestli si nekdo keca se sousedem, nebo s telefonem, ale to zvoneni me strasne vadi. S tema SMSkama mam doma taky docela problem, coz je po celodenni praci opravdu horror. Ja mylsim, ze to neni o tom, jestli nekdo telefonuje, nebo ne, preci jen, do toho telefonu se da mluvit taky docela potichu, ale to zvoneni je nejvic rusive.

		Michal