Off toppic - Re: Jak rusit televizi

Michal Krestan krestan
Středa Březen 17 11:48:50 CET 2004

> Nemuzu se nepripojit do diskuze.
> Ahoj všichni.
> Nedavno si mne stezoval reditel Stredni skoly, jaky je problem
> s mobilnimi telefony ve skolach a taky pri maturitach.
> Nevim jak je to s omezovanim osobnich svobod ,ale
> znemoznit provoz mobilniho telefonu pri maturite snad nemuze byt
> napadnutelny.

Jeste, ze jsem uz odmaturoval. Ja sem na literaturu mel vlastni handsfree sadu u telefonu a mikrofon pod sakem. Netusil sem nic o jedine otazce a doma mi to cely precetli do telefonu;-) To handsfree bylo dost dobre, protoze sluchatko, ktere sem mel, se nedalo nijak zjistit. Byla to vlastni vyroba a cele bylo hluboko v uchu a ven vedly draty o prumero 0.2mm, ktere jsem mel propletene do vlasu. Cele to jeste bylo stereo, pro pripad kolize hw.

			Michal