Nabijecka s MAX745 - proc to sakra nechodi ?

Ing. Tomß? Urbanec urbanec
Středa Březen 17 11:48:49 CET 2004

Zdravim!
A zkousel jste to zatizit tak, aby na vystupu bylo to napeti mensi?
Urcite tam je prepetova ochrana, protoze ty clanky jsou
choulostive. Zkuste to treba do trech NiCd tuzek, ty vam nad 4.2V
urcite nevylezou...
Hodne stesti!
    Tommy URBANEC