Nabijecka s MAX745 - proc to sakra nechodi ?

Andy Jancura andy_jancura
Středa Březen 17 11:48:48 CET 2004

>Spis by me zajimalo, zda nemuze mit vliv pouziti C5 4.7uF obycejneho,
>jestlize v Evalution kit je uvedeno, ze ma byt low-ESR - mohlo by to mit
>vliv ?
>Civka kterou jsem pouzil neni original (ten nesezenu). Pocital bych s nizsi
>ucinosti, ale az takhle ? Jak moc ta civka muze ovlivnit chod ?
>C1 68uF , ktery je pripojen defakto k nabijenym clankum - uvaden je low-ESR
>tantal. Dal jsem tam obyc a nizsi hodnotu - muze to mit az takovy vliv ?
>
>Co z uvedeneho (co se lisi) bych mel zkusit koupit a vymenit ?
>
>V.Wagner

Kupit hotovy eval kit. Dat to krabicky a byt happy.

Na bastlenie s MAX by som na Tvojom mieste zabudol. Nechcem Ta moc odradit,
ale MAX je MAX a pokial nemas patricne know-how, tak na to zabudni. Tuto
skusenost som nadobudol s inym MAXimom.

Ku Tvojim otazkam, low-ESR znamena low equivalent series resistance, co
nesplna kazdy kondik. Aj medzi tymi je rozdiel a nie nadarmo jeden stoji
haliere a iny mailand. Ak je dane zapojenie urobene na low-ESR, tak ho tam
treba dat. Neviem presne ako to mas zapojene, ale ja by som zacal najprv
robit s jednym clankom a tou uplne najjednoduchsiou schemou na prvej strane
(v datasheete su dve). Pozor ale, treba ju trochu upravit, teda pouzit co
najmenej bizuterie na okoli.

Prajem vela zabavy

A.
Get more from the Web.  FREE MSN Explorer download : http://explorer.msn.com