Odruseni odpojovani motoru.

Andy Jancura andy_jancura
Středa Březen 17 11:48:48 CET 2004

>Hi All !
>
>Napajaci vedeni (kroucena nestinena dvoulinka)(12V=) meho
>mikroprocesoroveho
>zarizeni je soubezne tazeno ze silovym vedenim motoru cerpadla. Pri
>odpojovani cerpadla (stikac) se naindukuje rusivy pulz (mereno pri
>bateriovem napajeni) a obcas resetne (1:10) me zarizeni. Lze nejak
>odfiltrovat ten puls ze napajeciho vstupe meho zarizeni ? (Odstineni
>napajeciho kabelu je reseni krajne).
>
>Dekuji, s pozdravem : Mikulec.

Ahoj,

odrusit to pojde urcite o tom nemusite pochybovat. Len si myslim, ze toto uz
nie je tema prave na verejnu diskusiu. Dufam, ze sa moc nebudete hnevat a
pochopite, ze z niecoho musim zit aj ja.

Niekolko tipov sa da ale najst v archive konferencie tak tusim polroka
dozadu. Prispevkov bolo niekolko.

A.

Get more from the Web.  FREE MSN Explorer download : http://explorer.msn.com