Re: OT Bílá blikačka na

Jindrich Vidensky vidensky
Středa Březen 17 11:48:47 CET 2004

From: "Bronislav MAREK" <marekb@army.cz>
> Bylo by take dobre aby si kazdy ridic motoroveho vozidla:

> - dbal predpisu a cyklistu povazoval za ucastnika silnicniho provozu a
> ne za "otravnou stenici"

A bolo by velmi dobre, keby si cyklisti uvedomovali, ze su ucastnikmi
cestnej premavky. Jazdia po dvojiciach, neosvetleni, po chodnikoch,
na cervenu a robia este mnoho dalsich veci, ktore nemaju nic spolocne
so zdravym rozumom. Som velmi ohladuplny aj ku chodcom, aj k cyklistom,
kazdopadne cca kazdeho druheho cyklistu mam chut zrazit a nemal
by som ziadne vycitky svedomia. Odkedy som jedneho debila skoro
zrazil, ked mi neosvetleny vbehol zboku pred auto, mam cyklistov velmi
v zuboch a ked sa sami naucia dodrziavat predpisy, alebo aspon budu
pouzivat zdravy rozum, potom nebudu otravne stenice.

S pozdravom
Jindrich Vidensky
vidensky@klimakonzult.sk