Odruseni odpojovani motoru.

Slavomir Skopalik skopalik
Středa Březen 17 11:48:46 CET 2004

Podle toho co popisujete bych si typnul, ze na stabilizaci pouzivate
neco na zpusob 7805. Jestli se chcete vyhnout problemum, tak
tento obvod umyslne rozkmitejte (tzv. volne kmitajici menic napeti).
staci na to mala kladna zpetna vazba. Sammozrejme pak musite
jeste napeti fitrovat. Nebo muzete prejit na nejaky specializovany typ
IO.
Dalsi moznost je dat si RC(RLC) na vstup toho zarizeni.
Odrusovani motoru je sice take mozne, ale neni to zrovna
lacine (jedna se o silove prvky, levnejsi vyjde odruseni toho uP).
Jeste se chci zeptat, jak moz je to kroucene ? Dobre kroucena
dvojlinka dela svoje.

	Slavek

PS: Prosil bych bez hacku a carek.