zvuk v TV

Ing. Petr Prochazka pprochaz
Středa Březen 17 11:48:46 CET 2004

>Znacka Universum mi neco pripomina. Domnivam se, ze pod touto znackou
>prodaval vyrobky ruznych vyrobcu (i Tesly) nejaky obchodni dum, snad
>Neckermann.
>Kotlaba

Tak, tak. Mam doma video Universum a kdyz ho otevru, je na vsem napis
Grundig.
Ale abych take reagoval na puvodni dotaz. Vstup konvertoru se nejcasteji
pripojuje za nebo pred PAV fitr. Nejprve ho zkousim pripojit za nej, ale
nektere PAV byvaji prilis uzke a zvuk na subnosne 6,5MHz je nepouzitelny. V
tom pripade se pripojim pred PAV. Za filtrem byva jednotranzistorovy
zesilovac, odkud je odebiran i puvodni signal na subnosne 5,5MHz, takze kdyz
vyhovuje PAV, je mozne se pripojit tam.

Petr Prochazka
pprochaz@zklas.cz