Programovani 68HC11

Petr Simandl simandl
Středa Březen 17 11:48:46 CET 2004

Ahoj,
  delal jsem diplomku s HC11 a snad jeste vsechno mam v kupe.
Pouzival jsem SODOB programovaci a ladici prostredi.
  BOOTSTRAP mod je v podstate botovani procesoru ze seriove
linky. HC11 ma jednoduchy programek, ktery po resetu precte
256 bajtu a pak je spusti. To co se tam nahraje zalezi na
uzivateli. Prostredi SODOB tam poslalo podprogram, ktery umel
cist z pameti, psat do ni a spustit program. A vsechna ostatni
inteligence byla na programu v PC.
  Umi to breakpointy a krokovani programu a podobne volovinky.
Vsechno bylo v asembleru. Co je to C ??? :))))
V pripade zajmu snad jeste mam dokumentaci a pouzite programy.
zatim
  Petr Simandl
  www.simandl.cz