HW interface zarizeni pripojeneho pres ECP

Boris Wolfgang Dobak bwd1
Středa Březen 17 11:48:45 CET 2004

Jakub Ladman wrote:

> Co vim ja tak Universum bylo spjato s QUELLE.
> Mimochodem by me zajimalo, co pod touto znackou prodavali od TESLY jak zde
> nekdo naznacil.

 Neviem, nezda sa mi, ze by sa konkurencne firmy
spajali, ale mozne je vsetko.

 Od Tesly sa predavali ciernobiele televizory, pretoze
tie uz nikto na svete nevyrabal, jedina bola Tesla :-)
(Mozno prehanam, ale velmi daleko od pravdy asi
nebudem.)

 Inac, Tesla mala kedysi vo svete velmi dobry zvuk,
napriklad som videl radia Kapsch, niekedy zaciatkom
70-tych rokov a vnutri bol ten smejd Dolly 3. Aj nejake
teslacke reprobedne Kapsch predaval.

--
b w d