Synchronizace casu

poupa michal.poupa
Středa Březen 17 11:48:45 CET 2004

to zalezi jesli myslite kartkodobou nebo spise dlouhodobou stabilitu.

Dlouhodoba stabilita bude velmi dobra a bude se blizit 10e-13 u GPS stejne
jako u DCF 77 - to je stabilita primarniho  Atomoveho normalu.

Kratkodoba stbilita je zavisla od vaseho sekundarniho normalu - zda mate
termostatovany xtal atd.....

Jeste porovnani DCF 77 a GPS

DCF 77 ma obecne levnejsi prijimac a ma pokryti v evrope cca 1500 Km od
Frankfurtu
GPS je drazszi ale ma pokrity vsude na zemekouli

Dlouhodoba presnost bude stejna.

 Michal Poupa