Synchronizace casu

David Hrbac hrbac.conf
Středa Březen 17 11:48:44 CET 2004

Lubore,
Vase firma by mela zastupovat fu Trimble, jestli se nepletu a Ti take neco
takoveho nabizeji (Thunderbolt GPS Disciplined Clock), ale jestli jsem se
dival, tak presnost je neco okolo 20ns... Muzete mi o tom neco rict?

Ty stanice jsou stacionarni, tudiz anteny na GPS lze namontovat a lze vyuzit
stavajicich vezi GSM providera, ted jde je o to dostat co nejlepsi
synchronizaci. Ne :o), Tamara to neni. Jak jsem jiz napsal je to TDAO (Time
difference of arrival), proste jednoduse receno a timto odpovidam i na dalsi
dotaz v konferenci, cim presnejsi synchronizace tim presnejsi lokace mobilu.
Teoreticky a zase zjednodusene 1ns znamena urceni zdroje s presnosti na 1
stopu t.z. cca 30cm, pokud uvazujeme o 10ns, tak jsem schopni urcit polohu
mobilu s toleranci tri metru, coz je docela slusne.

Mluvil jsem s lidmi z AVCR, ustavu pro presny cas nebo jak se to jmenuje a
Ti jsou mi ochotni poradit. S pripadnymi vysledky rad seznamim konferenci,
pokud bude zajem.
David