Re(2): domaci minihub

Ing. Pavel Poucha papouch
Středa Březen 17 11:48:43 CET 2004

> Dodnes jsem nepochopil proc si nekteri nechavaji predelat 10kovou sit na
> koaxu ktera jim leta funguje na TPcko.Myslim si ze tim nic neziskaji.
> Jen snad tluste svazky kabelu u aktivniho prvku ktere se jen tezko
> nacpou do list.

Tak to je pravda, taky jsme si sit predelali, investovali balik a funguje to
stejne :-)) Ale je to samozrejme spolehlivejsi, protoze kdyz nekomu vypadne
kabel, nebo se zkousi nejaky jiny pocitac, tak to ostatnim chodi. U koax
site byl kazdy den nejaky problem. Stejne zkusenosti mame i z jinych firem,
kde spravujeme site....

PAPOUCH