Re(2): domaci minihub

Serych@Panska.CZ Serych
Středa Březen 17 11:48:43 CET 2004

Neni divu, ze mate se siti s 50 PC spoustu zabavy. Ethernet ma totiz
statistiku CSMA/CD vyresenou na maximalne 30 stanic na segmentu. Kdyz jich
tam date temer dvojnasobek, sit sice bude chodit, ale bude tam vic kolizi
nez proslych framu a tim padem to bude dost pomale a asi i dost
nespolehlive.

						Jakub Serych