Jak tesnit reproduktury v bednach?

Lubor Otta butan
Středa Březen 17 11:48:41 CET 2004

Prave jsem opravil jednu starou reprobednu, jeste Tesla, odesly kondik ve vyhybce a ted nevim jak utesnit basovy reproduktor, ktery jsem musel odsroubovat a odtrhnout. Asi ho prilepim silikonem, pokud mi neporadite neco lepsiho, ale puvodni material kterym byl zatmelen nedokazu identifikovat. Cerna hmota, krehka a na dreve celkem pevne ulpela. Ta bedna ma  takovou divnou konstrukci kde se nepouziva gumova tesnici manzeta kterou ma reprak zepredu, ale reprak je nasazen na upevnovaci srouby magnetem napred, a mezi drevo bedny a konstrukci reproduktoru je tudiz nutne vlozit nejake pridavne tesneni.
Dik za typy
Lubor