JAVA

Marek Krenželok asko

From: "Martin Křížovský" <analyzer@seznam.cz>
To: "Multiple recipients of list" <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Monday, December 18, 2000 6:30 PM
Subject: JAVA

> Dobry hezky vecer ,
>
> Mel bych dva dotazy:
>
> 1)Slysel jsem , ze Sun Microsystems maji pustit na trh system   JavaOS. Co
je na tom pravdy , a co si pripadne o takovem systemu myslite?

JavaOS - o tom jsem slysel uz davno. Nazor? Hmm, Java sama o sobe je
platformou, pokud chce nekdo cely OS, vlastne musi dodelat vsechny low level
sluzby. OS je zde plno, co se embedde sfery tyce, urcite tu Java bude mit
zdatnou konkurenci a kdo by to psal pro celou skalu platforem?
Treba jeden takovy tip, taky vyuzivajici javu - nova Amiga - ta je zalozena
na produktu spolecnosti http://www.tao-group.com , ktery nabizi jakousi
formu VP (virtualniho procesoru), kdy se vas kod stava procesorove
agnosticky. Namakana vec. Dokonce Scott McNeally, kdyz maval na konferenci
nad hlavnou mobilem, tak to byla Motorola Timeport a na ni Intent - OS
Tao-group - a nad time beha velmi efektivne java ...
Looknete jeste na http://www.amiga.com

> 2)Je mozne uzit jako CGI jazyk Javu? Odkhosi jsem slysel , ze pry zlepsi
kvality web stranek.

Jako CGI muzete pouzit cokoliv co se da spustit. Nicmene tady asi vyhravaji
scriptovaci jazyky. Obavam se, ze vam Java jako CGI reseni samo o sobe
urcite kvalitu webu nezlepsi ...

baj,
-pekr-