Modulace laserove diody

Honza Krejsa barborak02
Středa Březen 17 11:48:36 CET 2004

Preji vsem pekne svatky a omlouvam se ze znovu otviram temam modulace
laserove diody.

Nekdo tady psal, ze je schopen namodulovat laserovku z ukazovatka na 300kHz
a leze z toho obdelnik. Prosim tedy prozrdate mi jak.

Moje pokusy ztroskotaly vzdy na tom, ze z ukazovatka lezla takova nejaka
sinusovka, pokud jsem ji vhodne zesilil a upravil, tak jsme mel z toho treba
obdelnik o frekvenci 250kHz, ale neni to ono. Ptam se tedy jak byla udelana
prijimaci cast, co tam bylo za fotodiodu a jak byla provedena uprava
signalu. A prosim pokud mozno o co nejkonkretneji.

Jak byl udelan modulacni obvod. Ja jsem mel vystup z TTL logiky na IRFD110,
ktery spinal laserovku s predradnym odporem. Laserovka byla z ukazovatka z
GM za 145 kc.

Mne z toho totiz vzdy lezl takovy osklivy trojuhelnik jako kdyby ta dioda
pomalu zhasela a pomalu se rozsvecovala. Pritom prubeh proudu na predradnem
odpouru byl obdelnik. Treba mam spatne udelany prijimac, treba spatna pin
dioda. No nevim.

Dekuji za informace.