Nakup Accu

feno@post.sk feno
Středa Březen 17 11:48:36 CET 2004

  Zdravim vsetkych zucastnenych,

okrem zelania toho najlepsieho do noveho roku
by som sa chcel opytat na spomenuty problem.

Dajme tomu, ze chcem objednat a jedine co mozem
ziadat je rok vyroby. Staci ak ziadam napr. 2000?
Inymi slovami \'99 a starsie su \"na dve veci\"?

Narazam na ponuku firmy GES s akumulatormi Panasonic
(12V 7.2Ah) v akcii, zda sa mi, ze maju dobru cenu.
Mozem jedine objednat a nerad by som sa \"kopol\".
V krajnom pripade je mi najblizsie Brno, kde by som
mohol ist osobne, ale to nic nemeni, pretoze v predajni
si tak nanajvys precitam ten rok vyroby a mozno zmeram
napatie, ale to nemusi byt smerodajne.

Vdaka, Ivan Feno.