mazanie EPROM

Vladimír Anděl vaelektronik
Středa Březen 17 11:48:36 CET 2004

Sezen si radeji poradne mazadlo na epromky. Ta vybojka na exponovani tistaku
je vysokotlaka, takze dava mimo spektralnich car rtuti take hodne
kontinualniho spektra (tepelny sum) a hodne tepla. V mazadlech se pouzivaji
nizkotlake vybojky (v podstate zarivky v kremennem skle a bez luminoforu),
ktere maximum energie vyzari na spektralni care rtuti (tusim ze 254 nm). To
je pry pro epromky setrnejsi. Drive jsme taky pouzivali 250W vybojku na
vsechno. Rozdil ve vykonu neni tak dulezity, protoze cim vetsi vykon, tim se
musi svitit z vetsi vzdalenosti aby se epromky neupekly. Zarivkou se sviti
ze 3 cm.

Andel