Oprava spoju na folii

Radim Götz radim2
Středa Březen 17 11:48:35 CET 2004

Ahoj
ja jsem minuly tyden opravoval plochej kablik z videokamery,
opravy lakem jsou asi nefunkcni hlavne u tenkych spoju,
lak je pouzitelny napr na velke plosky u membranovych klavesnic,
kablik od kamery jsem resil tak, ze jsem na koncich u konektoru
(takove ty zpevnene casti na konci) opatrne oskrabal ochranou
folii az na spoj,a pak jsem naletoval plochy kablik,
opravoval jsem kablik ,ktery mnel 15 zil a byl v jednom miste natrzenej,
bylo preruseno celkem 5 zilek,tak jsem naletoval paralelne 5 zilovy
tenky plochy kablik (muzes pouzit treba z PCka IDE,FDD,atd).
Nejhorsi je asi ten kablik odizolovat.Na to mam takove levne (cca 100,-)
kleste,jsou to predni zdrhovacky,vypadaji jak rika moje pritelkyne jako
papousek.Do nich vlozis zepredu plochej kablik a oni ti ho odizoluji krasne
tak ze staci ty konce opatrne pocinovat a naletovat.
Pokud ty kleste nebudes moci sehnat nebo nevis jake tak se ti pokusim nekde
na netu najit jejich
obrazek.Existuji v nekolika verzich a cenach.Nejlepsi jsou ty co maji :
staveci sroubek na nastaveni sili stisku nozu a celisti maji takove kovove
zoubky.

S Pozdravem Radim