Re(2):Drat

Karel Strobach kaes
Středa Březen 17 11:48:34 CET 2004

PB>   Dobry den pan Strobach.

PB>   To nebol dobry vtip !
PB>   Smaltovany drat ide skutocne odizolovat pomocou pajky,kusa novoduru,
PB> alebo acylpyrinu.Bol a mozno i je to najrozsirenejsi sposob.Videl som mnoho
PB> amaterskych pracovisk,kde kdesi naboku pri kalafune lezala pripalena
PB> tabulka novoduru.Slo to i acylpyrinom ale bolo to dost neprakticke -
PB> tabletka sa rozpadavala ale zasa to mal skoro kazdy doma.

Sice jsem na konec vety pripojil smajlik, ale zase jako velky vtip
jsem to nemyslel. Nejde o to, ze by to nefungovalo, take jsem to kdysi
zkousel. Ale puvodni dotaz (kterym zacal tento thread) byl o tom,
cim nahradit drat pro zapojovani na bastl desce, resp. kde se da sehnat
drat s pajitelnou izolaci. Dovedete si predstavit jako vhodnou nahradu
"technologii" smaltovaneho dratu + novodur, potazmo acylpyrin? Ja moc
ne. Predstavte si pouziti teto technologie pri zapojovani takoveho mensiho
zarizeni napr. s procesorem v DIL40, nekolik dalsich mensich pouzder atd.,
rekneme celkem napr. 100 spoju. Nechtel bych to dychat.

Mimochodem: existuje kapalina pro odizolovani smaltovanych vodicu,
ktera nesmrdi. Vyrabi ji myslim v konferenci zminena firma Elchemco.

--
s pozdravem,
 Karel Strobach