Drat 2

Ales Prochaska prochaska
Středa Březen 17 11:48:34 CET 2004

Tenhle problem jsem nedavno resil a nakonec jsem zasel do opravny
elektromotoru, kde mi odmotali potrebneho pul kila dratu a za
nepremrstenou cenu prodali. Vsechny ostatni zpusoby selhaly, v ruznych
prodejnach soucastek maji takove malilinkate svitky dratu vzdycky tak
po 50 Kc a prumyslovy dodavatel slysi bud na paletu nebo v lepsim
pripade na jednu civku tak od 20 kg vyse.

Ales Prochaska