Slouceni AUDIO a VIDEO do anteniho vstupu

Sobotka Martin sobotkamartin
Středa Březen 17 11:48:33 CET 2004

Firma KERR elektronik prodava jiste modulatory ,do kterych se pripoji +5,GND
a video/audio vstup. Je to v plechove krabicce a ma to nasobe TV konektory.
Jenze nejlevnejsi stoji 680 Kc. Primo na PLAYSTATIONE se prodava originalni
pripravek,dnes se da koupit v Maketech neoriginalni zbozi kPLAYSTATIONU.
 Problem je v pripojeni k nemu,ten konektor se neda nikde koupit.
      Ja jsem to resil vyvedenim techto signalu primo ven z krabice na
konektory CHINCH.
Ale je potreba jeste vytahnout napajeni.
KERR elektronik s.r.o
Vapenka 205
TRUTNOV
541 01

Jestli maji WWW.stranky  to nevym.

Tel:  0439-811 363
         0439-6527
Fax: 0439-812 652
        0439-6527
nevim jestli je to jeste pravda nakupoval jsem u nich asi pred 2roky,ten
katalog je stejne stary ,ale za pokus to stoji.

S pozdravem SOBOTKAMARTIN@CENTRUM.CZ