ADC

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 11:48:33 CET 2004

At 00:44 27.12.2000 +0100, =?iso-8859-2?B?VmxhZGlt7XIgQW5k7Gw=?= wrote:
>Chudak baterka. Uplne vybijeni a jeste k tomu pravidelne ji primo nici. Pro
>tyto aplikace jsou vhodne NiCd baterky, uplne vybiti jim nevadi a navic maji
>daleko vetsi zivotnost (10 az 20 let, nebo minimálně 1000 cyklu).

Jo, to je mi jasny, ale zase na druhou stranu, starsich akumulatoru z auta
meli  na tom hotelu dost a kdyz se jim s nima chce behat do toho kopce...
:->. Ono to ma jeste jeden problem - porad jeste nedali pod tu baterku
nejakou vanu nebo neco, takze pokud jim totalne vybita baterka zamrzne a
praskne, tak budou Nemci na hotelu mit opravdu "Dobrou vodu" ;-)

>Pokud z te
>baterky nebezi cerpadlo ale jen vysilac, mozna by na dobijeni stacila
>slunecni baterie.

Jasne, o tom jsem uz premyslel a asi to tak dopadne. Akorat se to musi
vyresit nejak dobre mechanicky vyresit aby ten solarni panel nekdo
neukradnul :-(.

 Doma pouzivam jejich
>baterky, co prosly zivotnostnima zkouskama (700 cyklu, mraz, vybijeni
>velkejma proudama) a maji 80 az 100% kapacity.

Kouknu se na to, dik. Ale jestli tam dame nakonec ten solar, asi tam zrovna
dam NiCd, to uz se vyplati.
S pozdravem		with best regards
                EZA-TV Vrchlabi
   Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
   Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
   543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
   Czech Republic            http://www.krkonose.cz/eza-tv