OrCAD 386+

Martin Sanek martin.sanek
Středa Březen 17 11:51:09 CET 2004

Ahoj,
neda mi to abych taky neco nenapsal, i kdyz uz asi
trochu pozde.
Potom co mi zacalo tuhnout Pentium, kdyz jsem poustel
Orcad, jsem s tim skousel delat vsechno mozne i nemozne.
Prejit zpet na 486 se mi nechtelo a tak jsem to
nakonec vyresil takhle - kdyz to zatuhne, v klidu mackam
na hodinkach stopky (protoze vim, ze to bude trvat 2 min)
zvedam se od klavesnice a jdu se projit. Neverili by jste
jak se clovek pri chuzi uklidni ....:-).
Posledni dobou, co jsem ziskal od kamarada vyssi
verzi Orcadu (Capture 6 a Layout 7) tak delam doslova
masochisticky postup: Schema nakreslim ve starem Orcadu,
rozmistim soucastky taky ve starem Orcadu, otevru novy
Layout, nactu starou verzi formatu desky, ulozim novou verzi
a necham ho natahnout spoje... Umi to mnohem lip nez stara verze.
Jinak se mi nove prostredi moc nelibi.(asi jsem milovnik starych casu:-)))

To je asi vsechno co jsem chtel k tomu rict.
Dik ze jste to docetli az sem
Martin